Pristatymas ir kainos

Prekes pristatome į visus Lietuvos miestus. Prekes pristatysime Jums adresu, kurį nurodėte užsakymo metu. Prekės bus pristatomos į artimiausią paštą. Prekės pristatomos „Lietuvos paštu“ registruota pirmenybine siunta. Jei pristatymo metu būsite užsakyme nurodytu adresu, prekes gausite tiesiai į rankas. Jei tuo metu nurodytu adresu Jūs busite nepasiekiami, informacinis lapelis apie prekės gavimą bus įmestas į pašto dėžutę užsakyme nurodytu adresu, tuomet prekę atsiimsite artimiausiame pašto skyriuje.

 Pristatymo kaina

Pristatymas perkant daugiau nei už 29Eur - NEMOKAMAS!

Pristatymas perkant prekių iki 29Eur visoje Lietuvoje per "Lietuvos paštą" 1.95 Eur

Pristatymas į Europos sąjungos šalis, taip pat Norvegiją- 12Eur (pristatymo terminas pailgėja. Teirautis el. paštu info@bianca.lt

Pristatymo terminai

Prekių pristatymo terminas nurodytas atskirai prie kiekvienos prekės. Jei užsakomos kelios prekės ir skiriasi jų pristatymo terminai, tai visam užsakymui taikomas ilgesnio pristatymo prekės laikas. Pirkėjui pageidaujant galima pirmiau išsiųsti prekes, kurias turime sandėlyje ir vėliau tas, kurių neturime sandėlyje.

Mes įsipareigojame prekes pristatyti, po užsakymo apmokėjimo:

Per 1-3  darbo dienas (jei prekė yra sandėlyje);

Iki 10-12  darbo dienų (jei prekės sandėlyje nėra.)

 Svarbu! Užsakymo vykdymas pradedamas tik po sėkmingo apmokėjimo.

Gavę Jūsų apmokėjimą, gausite el. laišką apie sėkmingą apmokėjimą ir užsakymo informaciją. Užsakymas iškart bus pradėtas vykdyti, apie tai taip pat informuosime automatiniu pranešimu el. paštu. Apie prekės išsiuntimą į Jūsų namus gausite automatinį pranešimą el. paštu. Taip pat gausite siuntos kodą ir naudodamiesi www.post.lt paslauga galėsite sekti savo siuntą.

Gavau pranešimą, jog užsakymas išsiųstas, bet vis dar negaunu prekių. Kodėl?

Gavę automatinę sistemos žinutę apie sėkmingą prekių išsiuntimą (ne užsakymo vykdymą) ir per 3 darbo dienas negavę užsakytų prekių, prašome kreiptis el.paštu info@bianca.lt arba prisijunkite Mūsų el. parduotuvėje prie savo paskyros ir skiltyje „Užsakymų istorija“ pagal siuntos kodą sekite savo siuntą per post.lt. Labai dažnai pasitaiko, jog paštininkas nepristato pranešimo lapelio/prekės gavėjui ar neranda gavėjo namuose,  nors užsakytos prekės jau būna gavėjo pašte, todėl patikrinus siuntą pagal siuntos kodą ir prekės jau yra gavėjo pašte, galite prekes atsiimti nurodytame pašto skyriuje pateikę asmens dokumentą.